A EIUDC dispón dun Sistema de Garantía Interna de Calidade (SGIC), de acordo cos Criterios e Directrices de Garantía de Calidade do EEES, aplicable a todos os programas de doutoramento verificados de acordo co Real Decreto 99/2011 impartidos na UDC. Se precisas máis información, podes consultar a documentación relativa ao SGIC da EIDUDC(Normativa para a implantación e o desenvolvemento do SGIC da EIDUDC nos programas oficiais de doutoramento verificados polo RD 99/2011; Manual do SGIC da EIDUDC; e Procedementos do SGIC da EIDUDC).
Os procedementos do SGIC establecen quen e como debe realizar o seguimento e a supervisión dos resultados e do proceso de aprendizaxe do estudante na titulación, establecendo os órganos e mecanismos de coordinación, avaliación e mellora continua dos estudos, que son:
Comisión Académica do Programa de Doutoramento: é o órgano colexiado responsable da coordinación académica dos programas de doutoramento. Toma as decisións académicas relativas ao título e os seus estudantes. Establece as directrices e o marco de actuación do/a coordinador/a do título e de todas as persoas implicadas na titulación. Todos os programas de doutoramento verificados de acordo co Real Decreto 99/2011 e impartidos na UDC, incluídos os programas interuniversitarios non coordinados pola UDC, dispoñen dun coordinador do programa na UDC.
Comisión da Garantía de Calidade (CGC) da EIDUDC: é o órgano que participa nas tarefas de planificación e de seguimento do SGIC e dos títulos do centro, actuando ademais como un dos vehículos de comunicación interna da política, os obxectivos, os plans, os programas e as responsabilidades do centro. É a responsable de realizar os informes anuais de seguimento. Esta función é asumida pola Comisión Permanente da EIUDC.
O Sistema de Garantía Interna da Calidade (SGIC) da EIDUDC establece o modo no que as Comisións Académicas dos programas de doutoramento que se imparten na UDC miden e analizan os resultados da aprendizaxe. Para iso, o SGIC utiliza taxas e indicadores globais que permiten avaliar cada curso académico a calidade da formación. Inclúense entre os resultado obtidos o número de teses defendidas e as que recibiron a mención internacional, e as taxas de éxito (número de teses realizadas en 3 ou 4 anos), de graduación e de abandono e duración media da tese de doutoramento.
Para asegurar que o título se desenvolve de acordo coa memoria de verificación presentada o centro realiza anualmente un informe de seguimento de acordo cos procedementos do SGIC do centro e os resultados obtidos. Este informe é revisado por a ACSUG, axencia externa de avaliación.
Do resultado desta análise desprenderanse as accións correctivas e propostas de mellora que permitan alcanzar os obxectivos previstos e a mellora da titulación.
Para garantir a calidade, crearase unha comisión de xestión académica específica do programa.
Abordaje integral del desarrollo lingüístico y funcionamiento ejecutivo en niños/as con sordera: influencia de las modalidades comunicativas
Pernas Cortiñas, María Lorena
Desarrollo de la Prueba Auditiva de Habla en Ruido en Español (PAHRE). Validación y datos normativos para población con pérdida auditiva
Rodríguez Ferreiro, Marlene
Indicadores de la conducta
adaptativa en niños con TEA
Garcia Garcia, Isabel
MITCA: incidencia de la versión informatizada sobre el compromiso y la autorregulación en Educación Primaria
Díaz Freire, Fátima María
Perfil motivacional del abandono escolar temprano.
Roldán Prego, Lucía
Relaciones familiares durante la juventud
Viqueira Gutiérrez, Laura
Un análisis estructural sobre las relaciones entre conciencia fonológica, lectura y funcionamiento ejecutivo en Educación Infantil
Pereira López, Laura
Cambios en el compromiso con los deberes escolares y su incidencia sobre el rendimiento académico en Educación Primaria
Rodríguez Llorente, Carolina
Diagnóstico de la creación musical en el aula de educación secundaria. Percepción técnica y planteamiento pedagógico del profesorado en la Comunidad Autónoma de Galicia
Castro Alonso, Vicente
Autorregulación del aprendizaje y motivación académica: Un estudio mixto secuencial explicativo en Educación Primaria
González Suárez, Rocío
Dificultades de aprendizaje e influencia del género en TDAH
Valarezo Alonzo, Dolores Elizabeth
Diseño e implementación de propuestas de prescripción de deberes escolares que mejoren el compromiso y la autorregulación del estudiante.
Vieites Lestón, Tania
Estudio genómico de la Incongruencia de Género mediante la tecnología de Microarrays
Delgado Zayas, Enrique
Impacto psicosocial del trabajo a turnos en la calidad de vida laboral
Fraga Mosquera, María Amelia
Abuso de alcohol y deterioro cognitivo: diagnóstico y rehabilitación..
Lage Muíño, Manuel Arturo
Análisis del perfil de metilación CpG del ADN genómico de una población con Incongruencia de Género.
Ramírez Olivero, Karla Del Valle
CODIP-R: Un programa para trabajar emociones y resolución de conflictos
Echeverría Aldana, Beatriz
Desarrollo de la autonomía personal en niños con Trastorno por Déficit de Atención e Hiperactividad
Vila Paz, Alba
Desarrollo del género gramatical en el Trastorno Evolutivo del Lenguaje: comparación entre español y ruso
Ogneva, Anastasiia
Elaboración de un instrumento para la evaluación pragmática en niños y niñas menores de cuatro años
Botana Lois, Iria
Síndrome de Burnout y estrés percibido en docentes de la enseñanza superior en Portugal
Teles Da Costa, Lurdes Renata
Análisis de los factores socio-demográficos y personales asociados a las actitudes y comportamientos sexuales del adulto mayor en la población de Santa Rosa
Ullauri Carrión, Marcia Galina
Cisgenerismo, homofobia y transfobia: el papel de la escuela como espacio de reproducción de discursos discriminatorios
Amigo Ventureira, Ana María
Eficacia de un programa de Mindfulness y compasión para la reducción del sobrepeso y obesidad en estudiantes universitarios ecuatorianos
Salamea Nieto, Rosa Marianela de los Dolores
La falta de apego: consecuencia del maquiavelismo y el abuso infantil
Díaz Pérez, Zara Elena
Padres y Discapacidad: concepciones y afrontamientos
Villavicencio Aguilar, Carmita Esperanza
Eficacia de la mnemotecnia de la palabra clave en la adquisición de vocabulario en euskera
Goñi Artola, Aitziber
Intervención conductual en la vejiga hiperactiva y su impacto en la calidad de vida
Muñoz Galán, Natalia
Programa de intervención virtual para mejorar los procesos cognitivos en Educación Infantil
Fernández Abella, Raquel
Vulnerabilidad genética de la transexualidad. Análisis de una población española
Cortés Cortés, Joselyn Francis
Esquizofrenia: subtipo disociativo. Identificación y caracterización.
Justo Alonso, Ania
METAS ACADÉMICAS, DEBERES ESCOLARES Y APRENDIZAJE EN ESTUDIANTES DE SECUNDARIA
Regueiro Fernández, Bibiana
Esta é unha mostra da produción científica dos estudantes do programa de doutoramento co fin de orientar a futuros estudantes interesados neste programa. En ningún caso debe considerarse unha listaxe completa e exhaustiva de toda a produción científica dos estudantes. A información é introducida polos propios doutorandos de forma relativamente desestruturada pero foi revisada e validada pola comisión académica.
| curso 2024/2025 | |
|---|---|
| Oferta xeral | 10 |