Programa Oficial de Doutoramento en Saúde, Discapacidade, Dependencia e Benestar

2024/2025

Garantía de calidade

A EIUDC dispón dun Sistema de Garantía Interna de Calidade (SGIC), de acordo cos Criterios e Directrices de Garantía de Calidade do EEES, aplicable a todos os programas de doutoramento verificados de acordo co Real Decreto 99/2011 impartidos na UDC. Se precisas máis información, podes consultar a documentación relativa ao SGIC da EIDUDC(Normativa para a implantación e o desenvolvemento do SGIC da EIDUDC nos programas oficiais de doutoramento verificados polo RD 99/2011; Manual do SGIC da EIDUDC; e Procedementos do SGIC da EIDUDC).

Os procedementos do SGIC establecen quen e como debe realizar o seguimento e a supervisión dos resultados e do proceso de aprendizaxe do estudante na titulación, establecendo os órganos e mecanismos de coordinación, avaliación e mellora continua dos estudos, que son:

Comisión Académica do Programa de Doutoramento: é o órgano colexiado responsable da coordinación académica dos programas de doutoramento. Toma as decisións académicas relativas ao título e os seus estudantes. Establece as directrices e o marco de actuación do/a coordinador/a do título e de todas as persoas implicadas na titulación. Todos os programas de doutoramento verificados de acordo co Real Decreto 99/2011 e impartidos na UDC, incluídos os programas interuniversitarios non coordinados pola UDC, dispoñen dun coordinador do programa na UDC.

Comisión da Garantía de Calidade (CGC) da EIDUDC: é o órgano que participa nas tarefas de planificación e de seguimento do SGIC e dos títulos do centro, actuando ademais como un dos vehículos de comunicación interna da política, os obxectivos, os plans, os programas e as responsabilidades do centro. É a responsable de realizar os informes anuais de seguimento. Esta función é asumida pola Comisión Permanente da EIUDC.

Resultados

O Sistema de Garantía Interna da Calidade (SGIC) da EIDUDC establece o modo no que as Comisións Académicas dos programas de doutoramento que se imparten na UDC miden e analizan os resultados da aprendizaxe. Para iso, o SGIC utiliza taxas e indicadores globais que permiten avaliar cada curso académico a calidade da formación. Inclúense entre os resultado obtidos o número de teses defendidas e as que recibiron a mención internacional, e as taxas de éxito (número de teses realizadas en 3 ou 4 anos), de graduación e de abandono e duración media da tese de doutoramento.

Asegurando a calidade

Para asegurar que o título se desenvolve de acordo coa memoria de verificación presentada o centro realiza anualmente un informe de seguimento de acordo cos procedementos do SGIC do centro e os resultados obtidos. Este informe é revisado por a ACSUG, axencia externa de avaliación.

Do resultado desta análise desprenderanse as accións correctivas e propostas de mellora que permitan alcanzar os obxectivos previstos e a mellora da titulación.

Comisións

Para garantir a calidade, crearase unha comisión de xestión académica específica do programa.

Blanco García, Francisco Javier
Coordinador
Rodríguez Romero, Beatriz
Secretaria
López Larrosa, Silvia
Vogal PDI
González Cabanach, Ramón
Vogal PDI

Indicadores de seguemento

Periodo Valor
Prazas ofertadas
Número de prazas para estudantes de novo ingreso no doutoramento (IPD01)
2023/2024 10
Demanda
Número de persoas solicitantes de admisión no doutoramento (IPD02)
2023/2024 11
Matrícula de novo ingreso
Número de alumnos matriculados por primeira vez no doutoramento (IPD03)
2023/2024 5
Matrícula de novo ingreso por adaptación
Número de alumnos matriculados por primeira vez no programa e que proveñan doutros estudos de doutoramento en extinción (IPD03.1)
2023/2024 0
Matrícula total
Número total de estudantes matriculados no curso (IPD04)
2023/2024 24
Matrícula de novo ingreso procedentes de outras universidades
Relación entre o número de alumnos matriculados por primeira vez que procedan doutras universidades e o número total de alumnos matriculados por primeira vez no programa (IPD05)
2023/2024 40
Porcentaxe de estudantes estranxeiros
Relación entre o número de estudantes estranxeiros matriculados e o número total de estudantes matriculados no programa (IPD06)
2023/2024 16,67
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos
Relación entre o número de estudantes matriculados que necesitan complementos formativos e o número total de estudantes de novo ingreso matriculados no programa (IPD07)
2023/2024 0
Porcentaxe de matriculados a tempo completo
Relación entre o número de estudantes matriculados con dedicación completa e o número total de estudantes matriculados no programa (IPD08.1)
2023/2024 25
Porcentaxe de matriculados a tempo parcial
Relación entre o número de estudantes matriculados con dedicación parcial e o número total de estudantes matriculados no programa (IPD08.2)
2023/2024 25
Porcentaxe de matriculados a tempo mixto
Relación entre o número de estudantes matriculados con dedicación mixta e o número total de estudantes matriculados no programa (IPD08.3)
2023/2024 50
Porcentaxe de alumnos con estadías aprobadas pola CAPD (Saíntes)
Relación entre o número de estudantes matriculados que fixeron estadías de investigación aprobadas pola CAPD (alumnos saíntes) e o número total de estudantes matriculados no programa (IPD09.1)
2023/2024 16,67
Total de alumnos con estadías aprobadas pola CAPD na UDC (Entrantes)
Número de alumnos que fixeron estadías de investigación na universidade aprobadas pola CAPD (alumnos entrantes) (IPD09.2)
2023/2024 n/a
Porcentaxe de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral
Relación entre o número de estudantes matriculados que gozan dunha bolsa ou contrato predoutoral e o número total de estudantes matriculados no programa (IPD11)
2023/2024 8,33
Porcentaxe de teses defendidas en réxime de codirección
Relación entre o número de teses defendidas por alumnos do programa que tiveron varios directores e o número total de tesis defendidas no programa (IPD14)
2023/2024 n/a
Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese
Relación entre o número de membros dos tribunais das teses vencelladas ao programa provenientes dunha institución estranxeira e o número total de membros dos tribunais das teses vencelladas co programa (IPD17)
2023/2024 n/a
Número de teses defendidas
Número total de teses defendidas vencelladas ao programa (IPD18.1)
2023/2024 0
Porcentaxe de teses realizadas a tempo completo
Relación entre o número total de tesis defendidas por alumnos con dedicación completa e o número total de tesis vencelladas ao programa (IPD18.2.1)
2023/2024 0
Porcentaxe de teses realizadas a tempo parcial
Relación entre o número total de tesis defendidas por alumnos con dedicación parcial e o número total de tesis vencelladas ao programa (IPD18.2.2)
2023/2024 0
Porcentaxe de teses realizadas a tempo mixta
Relación entre o número total de tesis defendidas por alumnos con dedicación mixta e o número total de tesis vencelladas ao programa (IPD18.2.3)
2023/2024 0
Número de teses presentadas en galego
Número total de teses defendidas vencelladas ao programa presentadas en galego (IPD18.3.1)
2023/2024 0
Número de teses presentadas en castelán
Número total de teses defendidas vencelladas ao programa presentadas en castelán (IPD18.3.2)
2023/2024 0
Número de teses presentadas noutro idioma
Número total de teses defendidas vencelladas ao programa presentadas noutros idiomas (IPD18.3.3)
2023/2024 0
Duración media dos estudos a tempo completo
Duración media dos estudos para os alumnos con dedicación completa que defenderon tese (en días) (IPD18.4.1)
2023/2024 n/a
Duración media dos estudos a tempo parcial
Duración media dos estudos para os alumnos con dedicación parcial que defenderon tese (en días) (IPD18.4.2)
2023/2024 n/a
Duración media dos estudos a tempo mixto
Duración media dos estudos para os alumnos con dedicación mixta que defenderon tese (en días) (IPD18.4.3)
2023/2024 n/a
Taxa de éxito. Porcentaxe de doutorandos que defenderon a súa tese sen pedir prórroga
Relación entre o número de doutorandos que defenderon a súa tese sen pedir prórroga e o número total de teses defendidas vencelladas ao programa (IPD18.5.1)
2023/2024 n/a
Taxa de éxito. Porcentaxe de doutorandos que defenderon a súa tese despois da primeira prórroga
Relación entre o número de doutorandos que defenderon a súa tese despois de pedir a primeira prórroga e o número total de teses defendidas vencelladas ao programa (IPD18.5.2)
2023/2024 n/a
Taxa de éxito. Porcentaxe de doutorandos que defenderon a súa tese despois da segunda prórroga
Relación entre o número de doutorandos que defenderon a súa tese despois de pedir a segunda prórroga e o número total de teses defendidas vencelladas ao programa (IPD18.5.3)
2023/2024 n/a
Porcentaxe de teses"cum laude"
Relación entre o número de teses defendidas vencelladas ao programa que obtiveron a calificación "cum laude" e o número total de teses defendidas vencelladas ao programa (IPD18.6)
2023/2024 n/a
Porcentaxe de teses con mención internacional
Relación entre o número de teses defendidas vencelladas ao programa con mención internacional e o número total de teses defendidas vencelladas ao programa (IPD18.7)
2023/2024 n/a
Taxa de abandono
Relación entre o número de doctorandos que causan baixa definitiva no curso X e o total de doctorandos que se poderían volver a matricular no dito programa. (IPDx21)
2023/2024 8,7
Taxa de ocupación
Relación porcentual entre o nº de estudantes de novo ingreso e o nº de prazas ofertadas. (D03-P01-I01)
2023/2024 50
Taxa de demanda
Relación numérica entre o nº de solicitudes de admisión e o nº de prazas ofertadas. (D03-P01-I02)
2023/2024 1,1
Porcentaxe de teses con mención industrial
Relación porcentual entre o nº de teses defendidas coa mención industrial e o nº total de teses defendidas (valor acumulativo). (D04-P01-I08)
2023/2024 0
Porcentaxe de teses defendidas en cotutela
Relación porcentual entre o nº de teses defendidas en cotutela e o nº total de teses defendidas. (D04-P01-I11)
2023/2024 n/a
Periodo Valor
Prazas ofertadas
Número de prazas para estudantes de novo ingreso no doutoramento (IPD01)
2022/2023 10
Demanda
Número de persoas solicitantes de admisión no doutoramento (IPD02)
2022/2023 10
Matrícula de novo ingreso
Número de alumnos matriculados por primeira vez no doutoramento (IPD03)
2022/2023 6
Matrícula de novo ingreso por adaptación
Número de alumnos matriculados por primeira vez no programa e que proveñan doutros estudos de doutoramento en extinción (IPD03.1)
2022/2023 0
Matrícula total
Número total de estudantes matriculados no curso (IPD04)
2022/2023 25
Matrícula de novo ingreso procedentes de outras universidades
Relación entre o número de alumnos matriculados por primeira vez que procedan doutras universidades e o número total de alumnos matriculados por primeira vez no programa (IPD05)
2022/2023 83,33
Porcentaxe de estudantes estranxeiros
Relación entre o número de estudantes estranxeiros matriculados e o número total de estudantes matriculados no programa (IPD06)
2022/2023 20
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos
Relación entre o número de estudantes matriculados que necesitan complementos formativos e o número total de estudantes de novo ingreso matriculados no programa (IPD07)
2022/2023 0
Porcentaxe de matriculados a tempo completo
Relación entre o número de estudantes matriculados con dedicación completa e o número total de estudantes matriculados no programa (IPD08.1)
2022/2023 24
Porcentaxe de matriculados a tempo parcial
Relación entre o número de estudantes matriculados con dedicación parcial e o número total de estudantes matriculados no programa (IPD08.2)
2022/2023 36
Porcentaxe de matriculados a tempo mixto
Relación entre o número de estudantes matriculados con dedicación mixta e o número total de estudantes matriculados no programa (IPD08.3)
2022/2023 40
Porcentaxe de alumnos con estadías aprobadas pola CAPD (Saíntes)
Relación entre o número de estudantes matriculados que fixeron estadías de investigación aprobadas pola CAPD (alumnos saíntes) e o número total de estudantes matriculados no programa (IPD09.1)
2022/2023 4
Total de alumnos con estadías aprobadas pola CAPD na UDC (Entrantes)
Número de alumnos que fixeron estadías de investigación na universidade aprobadas pola CAPD (alumnos entrantes) (IPD09.2)
2022/2023 n/a
Porcentaxe de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral
Relación entre o número de estudantes matriculados que gozan dunha bolsa ou contrato predoutoral e o número total de estudantes matriculados no programa (IPD11)
2022/2023 0
Porcentaxe de teses defendidas en réxime de codirección
Relación entre o número de teses defendidas por alumnos do programa que tiveron varios directores e o número total de tesis defendidas no programa (IPD14)
2022/2023 100
Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese
Relación entre o número de membros dos tribunais das teses vencelladas ao programa provenientes dunha institución estranxeira e o número total de membros dos tribunais das teses vencelladas co programa (IPD17)
2022/2023 0
Número de teses defendidas
Número total de teses defendidas vencelladas ao programa (IPD18.1)
2022/2023 2
Porcentaxe de teses realizadas a tempo completo
Relación entre o número total de tesis defendidas por alumnos con dedicación completa e o número total de tesis vencelladas ao programa (IPD18.2.1)
2022/2023 0
Porcentaxe de teses realizadas a tempo parcial
Relación entre o número total de tesis defendidas por alumnos con dedicación parcial e o número total de tesis vencelladas ao programa (IPD18.2.2)
2022/2023 50
Porcentaxe de teses realizadas a tempo mixta
Relación entre o número total de tesis defendidas por alumnos con dedicación mixta e o número total de tesis vencelladas ao programa (IPD18.2.3)
2022/2023 50
Número de teses presentadas en galego
Número total de teses defendidas vencelladas ao programa presentadas en galego (IPD18.3.1)
2022/2023 0
Número de teses presentadas en castelán
Número total de teses defendidas vencelladas ao programa presentadas en castelán (IPD18.3.2)
2022/2023 2
Número de teses presentadas noutro idioma
Número total de teses defendidas vencelladas ao programa presentadas noutros idiomas (IPD18.3.3)
2022/2023 0
Duración media dos estudos a tempo completo
Duración media dos estudos para os alumnos con dedicación completa que defenderon tese (en días) (IPD18.4.1)
2022/2023 n/a
Duración media dos estudos a tempo parcial
Duración media dos estudos para os alumnos con dedicación parcial que defenderon tese (en días) (IPD18.4.2)
2022/2023 2.075
Duración media dos estudos a tempo mixto
Duración media dos estudos para os alumnos con dedicación mixta que defenderon tese (en días) (IPD18.4.3)
2022/2023 2.444
Taxa de éxito. Porcentaxe de doutorandos que defenderon a súa tese sen pedir prórroga
Relación entre o número de doutorandos que defenderon a súa tese sen pedir prórroga e o número total de teses defendidas vencelladas ao programa (IPD18.5.1)
2022/2023 50
Taxa de éxito. Porcentaxe de doutorandos que defenderon a súa tese despois da primeira prórroga
Relación entre o número de doutorandos que defenderon a súa tese despois de pedir a primeira prórroga e o número total de teses defendidas vencelladas ao programa (IPD18.5.2)
2022/2023 0
Taxa de éxito. Porcentaxe de doutorandos que defenderon a súa tese despois da segunda prórroga
Relación entre o número de doutorandos que defenderon a súa tese despois de pedir a segunda prórroga e o número total de teses defendidas vencelladas ao programa (IPD18.5.3)
2022/2023 50
Porcentaxe de teses"cum laude"
Relación entre o número de teses defendidas vencelladas ao programa que obtiveron a calificación "cum laude" e o número total de teses defendidas vencelladas ao programa (IPD18.6)
2022/2023 100
Porcentaxe de teses con mención internacional
Relación entre o número de teses defendidas vencelladas ao programa con mención internacional e o número total de teses defendidas vencelladas ao programa (IPD18.7)
2022/2023 0
Taxa de abandono
Relación entre o número de doctorandos que causan baixa definitiva no curso X e o total de doctorandos que se poderían volver a matricular no dito programa. (IPDx21)
2022/2023 5,26
Periodo Valor
Prazas ofertadas
Número de prazas para estudantes de novo ingreso no doutoramento (IPD01)
2021/2022 10
Demanda
Número de persoas solicitantes de admisión no doutoramento (IPD02)
2021/2022 12
Matrícula de novo ingreso
Número de alumnos matriculados por primeira vez no doutoramento (IPD03)
2021/2022 7
Matrícula de novo ingreso por adaptación
Número de alumnos matriculados por primeira vez no programa e que proveñan doutros estudos de doutoramento en extinción (IPD03.1)
2021/2022 1
Matrícula total
Número total de estudantes matriculados no curso (IPD04)
2021/2022 24
Matrícula de novo ingreso procedentes de outras universidades
Relación entre o número de alumnos matriculados por primeira vez que procedan doutras universidades e o número total de alumnos matriculados por primeira vez no programa (IPD05)
2021/2022 42,86
Porcentaxe de estudantes estranxeiros
Relación entre o número de estudantes estranxeiros matriculados e o número total de estudantes matriculados no programa (IPD06)
2021/2022 16,67
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos
Relación entre o número de estudantes matriculados que necesitan complementos formativos e o número total de estudantes de novo ingreso matriculados no programa (IPD07)
2021/2022 0
Porcentaxe de matriculados a tempo completo
Relación entre o número de estudantes matriculados con dedicación completa e o número total de estudantes matriculados no programa (IPD08.1)
2021/2022 12,5
Porcentaxe de matriculados a tempo parcial
Relación entre o número de estudantes matriculados con dedicación parcial e o número total de estudantes matriculados no programa (IPD08.2)
2021/2022 41,67
Porcentaxe de matriculados a tempo mixto
Relación entre o número de estudantes matriculados con dedicación mixta e o número total de estudantes matriculados no programa (IPD08.3)
2021/2022 45,83
Porcentaxe de alumnos con estadías aprobadas pola CAPD (Saíntes)
Relación entre o número de estudantes matriculados que fixeron estadías de investigación aprobadas pola CAPD (alumnos saíntes) e o número total de estudantes matriculados no programa (IPD09.1)
2021/2022 n/a
Total de alumnos con estadías aprobadas pola CAPD na UDC (Entrantes)
Número de alumnos que fixeron estadías de investigación na universidade aprobadas pola CAPD (alumnos entrantes) (IPD09.2)
2021/2022 n/a
Porcentaxe de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral
Relación entre o número de estudantes matriculados que gozan dunha bolsa ou contrato predoutoral e o número total de estudantes matriculados no programa (IPD11)
2021/2022 0
Porcentaxe de teses defendidas en réxime de codirección
Relación entre o número de teses defendidas por alumnos do programa que tiveron varios directores e o número total de tesis defendidas no programa (IPD14)
2021/2022 100
Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese
Relación entre o número de membros dos tribunais das teses vencelladas ao programa provenientes dunha institución estranxeira e o número total de membros dos tribunais das teses vencelladas co programa (IPD17)
2021/2022 0
Número de teses defendidas
Número total de teses defendidas vencelladas ao programa (IPD18.1)
2021/2022 3
Porcentaxe de teses realizadas a tempo completo
Relación entre o número total de tesis defendidas por alumnos con dedicación completa e o número total de tesis vencelladas ao programa (IPD18.2.1)
2021/2022 0
Porcentaxe de teses realizadas a tempo parcial
Relación entre o número total de tesis defendidas por alumnos con dedicación parcial e o número total de tesis vencelladas ao programa (IPD18.2.2)
2021/2022 33,33
Porcentaxe de teses realizadas a tempo mixta
Relación entre o número total de tesis defendidas por alumnos con dedicación mixta e o número total de tesis vencelladas ao programa (IPD18.2.3)
2021/2022 66,67
Número de teses presentadas en galego
Número total de teses defendidas vencelladas ao programa presentadas en galego (IPD18.3.1)
2021/2022 0
Número de teses presentadas en castelán
Número total de teses defendidas vencelladas ao programa presentadas en castelán (IPD18.3.2)
2021/2022 3
Número de teses presentadas noutro idioma
Número total de teses defendidas vencelladas ao programa presentadas noutros idiomas (IPD18.3.3)
2021/2022 0
Duración media dos estudos a tempo completo
Duración media dos estudos para os alumnos con dedicación completa que defenderon tese (en días) (IPD18.4.1)
2021/2022 n/a
Duración media dos estudos a tempo parcial
Duración media dos estudos para os alumnos con dedicación parcial que defenderon tese (en días) (IPD18.4.2)
2021/2022 1.331
Duración media dos estudos a tempo mixto
Duración media dos estudos para os alumnos con dedicación mixta que defenderon tese (en días) (IPD18.4.3)
2021/2022 2.233
Taxa de éxito. Porcentaxe de doutorandos que defenderon a súa tese sen pedir prórroga
Relación entre o número de doutorandos que defenderon a súa tese sen pedir prórroga e o número total de teses defendidas vencelladas ao programa (IPD18.5.1)
2021/2022 33,33
Taxa de éxito. Porcentaxe de doutorandos que defenderon a súa tese despois da primeira prórroga
Relación entre o número de doutorandos que defenderon a súa tese despois de pedir a primeira prórroga e o número total de teses defendidas vencelladas ao programa (IPD18.5.2)
2021/2022 33,33
Taxa de éxito. Porcentaxe de doutorandos que defenderon a súa tese despois da segunda prórroga
Relación entre o número de doutorandos que defenderon a súa tese despois de pedir a segunda prórroga e o número total de teses defendidas vencelladas ao programa (IPD18.5.3)
2021/2022 33,33
Porcentaxe de teses"cum laude"
Relación entre o número de teses defendidas vencelladas ao programa que obtiveron a calificación "cum laude" e o número total de teses defendidas vencelladas ao programa (IPD18.6)
2021/2022 100
Porcentaxe de teses con mención internacional
Relación entre o número de teses defendidas vencelladas ao programa con mención internacional e o número total de teses defendidas vencelladas ao programa (IPD18.7)
2021/2022 0
Taxa de abandono
Relación entre o número de doctorandos que causan baixa definitiva no curso X e o total de doctorandos que se poderían volver a matricular no dito programa. (IPDx21)
2021/2022 31,82
Periodo Valor
Prazas ofertadas
Número de prazas para estudantes de novo ingreso no doutoramento (IPD01)
2020/2021 10
Demanda
Número de persoas solicitantes de admisión no doutoramento (IPD02)
2020/2021 10
Matrícula de novo ingreso
Número de alumnos matriculados por primeira vez no doutoramento (IPD03)
2020/2021 4
Matrícula de novo ingreso por adaptación
Número de alumnos matriculados por primeira vez no programa e que proveñan doutros estudos de doutoramento en extinción (IPD03.1)
2020/2021 0
Matrícula total
Número total de estudantes matriculados no curso (IPD04)
2020/2021 26
Matrícula de novo ingreso procedentes de outras universidades
Relación entre o número de alumnos matriculados por primeira vez que procedan doutras universidades e o número total de alumnos matriculados por primeira vez no programa (IPD05)
2020/2021 25
Porcentaxe de estudantes estranxeiros
Relación entre o número de estudantes estranxeiros matriculados e o número total de estudantes matriculados no programa (IPD06)
2020/2021 19,23
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos
Relación entre o número de estudantes matriculados que necesitan complementos formativos e o número total de estudantes de novo ingreso matriculados no programa (IPD07)
2020/2021 0
Porcentaxe de matriculados a tempo completo
Relación entre o número de estudantes matriculados con dedicación completa e o número total de estudantes matriculados no programa (IPD08.1)
2020/2021 30,77
Porcentaxe de matriculados a tempo parcial
Relación entre o número de estudantes matriculados con dedicación parcial e o número total de estudantes matriculados no programa (IPD08.2)
2020/2021 7,69
Porcentaxe de matriculados a tempo mixto
Relación entre o número de estudantes matriculados con dedicación mixta e o número total de estudantes matriculados no programa (IPD08.3)
2020/2021 61,54
Porcentaxe de alumnos con estadías aprobadas pola CAPD (Saíntes)
Relación entre o número de estudantes matriculados que fixeron estadías de investigación aprobadas pola CAPD (alumnos saíntes) e o número total de estudantes matriculados no programa (IPD09.1)
2020/2021 n/a
Total de alumnos con estadías aprobadas pola CAPD na UDC (Entrantes)
Número de alumnos que fixeron estadías de investigación na universidade aprobadas pola CAPD (alumnos entrantes) (IPD09.2)
2020/2021 n/a
Porcentaxe de teses defendidas en réxime de codirección
Relación entre o número de teses defendidas por alumnos do programa que tiveron varios directores e o número total de tesis defendidas no programa (IPD14)
2020/2021 0
Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese
Relación entre o número de membros dos tribunais das teses vencelladas ao programa provenientes dunha institución estranxeira e o número total de membros dos tribunais das teses vencelladas co programa (IPD17)
2020/2021 0
Número de teses defendidas
Número total de teses defendidas vencelladas ao programa (IPD18.1)
2020/2021 1
Porcentaxe de teses realizadas a tempo completo
Relación entre o número total de tesis defendidas por alumnos con dedicación completa e o número total de tesis vencelladas ao programa (IPD18.2.1)
2020/2021 100
Porcentaxe de teses realizadas a tempo parcial
Relación entre o número total de tesis defendidas por alumnos con dedicación parcial e o número total de tesis vencelladas ao programa (IPD18.2.2)
2020/2021 0
Porcentaxe de teses realizadas a tempo mixta
Relación entre o número total de tesis defendidas por alumnos con dedicación mixta e o número total de tesis vencelladas ao programa (IPD18.2.3)
2020/2021 0
Número de teses presentadas en galego
Número total de teses defendidas vencelladas ao programa presentadas en galego (IPD18.3.1)
2020/2021 0
Número de teses presentadas en castelán
Número total de teses defendidas vencelladas ao programa presentadas en castelán (IPD18.3.2)
2020/2021 1
Número de teses presentadas noutro idioma
Número total de teses defendidas vencelladas ao programa presentadas noutros idiomas (IPD18.3.3)
2020/2021 0
Duración media dos estudos a tempo completo
Duración media dos estudos para os alumnos con dedicación completa que defenderon tese (en días) (IPD18.4.1)
2020/2021 2.058
Duración media dos estudos a tempo parcial
Duración media dos estudos para os alumnos con dedicación parcial que defenderon tese (en días) (IPD18.4.2)
2020/2021 n/a
Duración media dos estudos a tempo mixto
Duración media dos estudos para os alumnos con dedicación mixta que defenderon tese (en días) (IPD18.4.3)
2020/2021 n/a
Taxa de éxito. Porcentaxe de doutorandos que defenderon a súa tese sen pedir prórroga
Relación entre o número de doutorandos que defenderon a súa tese sen pedir prórroga e o número total de teses defendidas vencelladas ao programa (IPD18.5.1)
2020/2021 0
Taxa de éxito. Porcentaxe de doutorandos que defenderon a súa tese despois da primeira prórroga
Relación entre o número de doutorandos que defenderon a súa tese despois de pedir a primeira prórroga e o número total de teses defendidas vencelladas ao programa (IPD18.5.2)
2020/2021 0
Taxa de éxito. Porcentaxe de doutorandos que defenderon a súa tese despois da segunda prórroga
Relación entre o número de doutorandos que defenderon a súa tese despois de pedir a segunda prórroga e o número total de teses defendidas vencelladas ao programa (IPD18.5.3)
2020/2021 100
Porcentaxe de teses"cum laude"
Relación entre o número de teses defendidas vencelladas ao programa que obtiveron a calificación "cum laude" e o número total de teses defendidas vencelladas ao programa (IPD18.6)
2020/2021 100
Porcentaxe de teses con mención internacional
Relación entre o número de teses defendidas vencelladas ao programa con mención internacional e o número total de teses defendidas vencelladas ao programa (IPD18.7)
2020/2021 0
Taxa de abandono
Relación entre o número de doctorandos que causan baixa definitiva no curso X e o total de doctorandos que se poderían volver a matricular no dito programa. (IPDx21)
2020/2021 18,52

teses

publicacións

Esta é unha mostra da produción científica dos estudantes do programa de doutoramento co fin de orientar a futuros estudantes interesados neste programa. En ningún caso debe considerarse unha listaxe completa e exhaustiva de toda a produción científica dos estudantes. A información é introducida polos propios doutorandos de forma relativamente desestruturada pero foi revisada e validada pola comisión académica.

Artigos en revistas internacionais
Boo-Mallo T, Oviedo-de-la-Fuente M, Martínez-Rodríguez A. Prevalence and associated factors of sexual, psychological, and physical violence among physical therapists in their clinical role in Spain: a national web-based cross-sectional survey. J Occup Health. 2024 Jan 4;66(1):uiae013. doi: 10.1093/joccuh/uiae013. PMID: 38604160; PMCID: PMC11131336.
Díaz-Balboa, E., Peña-Gil, C., Rodríguez-Romero, B., Cuesta-Vargas, A. I., Lado-Baleato, O., Martínez-Monzonís, A., ... & González-Salvado, V. (2024). Exercise-based cardio-oncology rehabilitation for cardiotoxicity prevention during breast cancer chemotherapy: The ONCORE randomized controlled trial. Progress in Cardiovascular Diseases
Cuesta-Vargas, A. I., Fuentes-Abolafio, I. J., García-Conejo, C., Díaz-Balboa, E., Trinidad-Fernández, M., Gutiérrez-Sánchez, D., ... & Pérez-Belmonte, L. M. (2023). Effectiveness of a cardiac rehabilitation program on biomechanical, imaging, and physiological biomarkers in elderly patients with heart failure with preserved ejection fraction (HFpEF): FUNNEL+ study protocol. BMC Cardiovascular Disorders23(1), 550.
Gutiérrez-Suárez A, Pérez-Rodríguez M, García-Hernández JJ, Rodríguez-Romero B. A Randomized Controlled Trial to Evaluate the Impact of an Exercise Therapy Program Based on Sports in People with Acquired Brain Injury: Discover Study Protocol. Journal of Clinical Medicine. 2023;12(22):7068. DOI: 10.3390/jcm12227068
Beatriz Rodríguez-Romero, Carla Gallo-Marcos, Daniel Mancebo-Blanco, Isabel Tuñas-Maceiras & Anabela G. Silva (02 Jul 2024): Tactile acuity and active joint repositioning sense in individuals with and without chronic low back pain: a cross-sectional study, Physiotherapy Theory and Practice, DOI: 10.1080/09593985.2024.2374468 https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/38953518/
Pacichana-Quinayaz, S. G., Rodríguez Vélez, L. M., Sánchez Cano, D., León-Sánchez, Y. M., Hernández-Orobio, O. M., Tovar-Sánchez, M. A., Toro Córdoba, G. I., & Bonilla-Escobar, F. J. (2024). Telerehabilitation in Colombia: A Country Report and Qualitative Analysis During the Covid-19 Pandemic - Perceptions of Healthcare Providers and Patients. International Journal of Telerehabilitation, 16(1). https://doi.org/10.5195/ijt.2024.6605
Hernández Orobio OM, Hernández Gómez NL, González Cabanach R, González Doníz L. Implementación de telerrehabilitación en Latinoamérica: revisión sistemática exploratoria. Fisioterapia. 2024 Jun 22; https://doi.org/10.1016/j.ft.2024.05.001
Bravo C, Minano-Garrido E, Carballo-Costa L, Muñoz-Cruzado Y Barba M, Solé S, Rubí-Carnacea F, Catalan-Matamoros D. Beliefs and Self-Perceptions of Spanish Mental Health Professionals about Physical Therapy in Mental Health: An Observational Survey Study. Healthcare (Basel). 2023 Dec 11;11(24):3136. doi: 10.3390/healthcare11243136. PMID: 38132026; PMCID: PMC10742876.
Martín-Pozuelo N, Carballo-Costa L, Solís-García M, Giancola M, Piccardi L, De Las Cuevas-Terán I, Robles-García V. Measuring spatial navigation during locomotion in children: A systematic review. Heliyon. 2024 Jun 28;10(13):e33817. doi: 10.1016/j.heliyon.2024.e33817. PMID: 39050448; PMCID: PMC11268208.
Artigos en revistas nacionais
Boo-Mallo T, Domínguez-Rodríguez A, Martínez-Rodríguez A. Satisfacción laboral y violencia en la relación clínica en Fisioterapia en España.Aten Primaria.2024
Ríos-Díaz J, Carballo-Costa L. Producción científica española en el área de Fisioterapia: evolución, características y anomalías. Fisioterapia. 2023;45:S24-7.
Naia-Entonado Z, Carballo-Costa L, Bello-Rodríguez O. Dinámicas colaborativas en el Grado en Fisioterapia. Fisioterapia. 2023;45:S62.
Naia-Entonado Z, Carballo-Costa L, Bello-Rodríguez O. Creación de un dossier colaborativo sobre estiramientos en el Grado en Fisioterapia. Fisioterapia. 2023;45:S62.
Hermo-Rebollido B, Naia-Entonado Z, Carballo-Costa L. Situación académica de la Fisioterapia en Salud Mental en España. Análisis descriptivo. Fisioterapia. 2023;45:S68.
Outras publicacións
Isabel Tuñas-Maceiras, Beatriz Rodríguez-Romero. Evidencia científica relativa al impacto de las mochilas sobre los trastornos musculoesqueléticos en niños y adolescentes, y sobre las recomendaciones de uso. COFIGA; 9 NOV 2023.DOI: 10.13140/RG.2.2.10531.05920.https://udcgal-my.sharepoint.com/:w:/g/personal/beatriz_romero_udc_es/EZ_MNM-jhjNEi1BUtixaDakBNhCEYaYTaM9Xg-LFPIOzvg?xsdata=MDV8MDJ8aS50dW5hc0B1ZGMuZXN8MWEzMzcxODk0NGIwNGMxYTliZTkwOGRjY2U0OTdkOTJ8Y2VhMWVhM2U2MGIyNGY3NWE2YzJhNjAyMmU4Zjk2MWJ8MHwwfDYzODYxMjA2MjI0MTYzNDI3M3xVbmtub3dufFRXRnBiR1pzYjNkOGV5SldJam9pTUM0d0xqQXdNREFpTENKUUlqb2lWMmx1TXpJaUxDSkJUaUk2SWsxaGFXd2lMQ0pYVkNJNk1uMD18MHx8fA%3d%3d&sdata=d1JWNlFOL3p1SUpKSTZQSS9Tc0FTNGtIbUM0cUw4cUQ2YzljVTJBSjIxaz0%3d  
Artigos en revistas internacionais
Pérez-Rodríguez M, Gutiérrez-Suárez A, Arias JÁR, Andreu-Caravaca L, Pérez-Tejero J. Effects of Exercise Programs on Functional Capacity and Quality of Life in People With Acquired Brain Injury: A Systematic Review and Meta-Analysis. Physical Therapy. 2022.DOI: 10.1093/ptj/pzac153
Vilanova-Pereira M, Jácome C, Rial Prado MJ, Barral-Fernández M, Blanco Aparicio M, Fontán García-Boente L, et al. (2023) Effectiveness of nordic walking in patients with asthma: A study protocol of a randomized controlled trial. PLoSONE 18(3): e0281007
Díaz-Balboa E, González-Salvado V, Rodríguez-Romero B, Martínez-Monzonís A, Pedreira-Pérez M, Cuesta-Vargas AI, López-López R, González-Juanatey JR, Pena-Gil C. Trigésima segunda sesión" Prueba de bipedestación como alternativa para estimar el consumo máximo de oxígeno y la distancia de caminata de 6 minutos en mujeres con cáncer de mama: un estudio transversal" Atención de apoyo en el cáncer 30(10):8251-8260. doi: 10.1007/s00520-022-07268-z. Publicación electrónica del 11 de julio de 2022. PMID: 35819522; PMCID: PMC9275384.
Vilanova-Pereira M, Jácome C, Rial Prado MJ, Barral-Fernández M, Blanco Aparicio M, Fontán García-Boente L, et al. (2023) Effectiveness of nordic walking in patients with asthma: A study protocol of a randomized controlled trial. PLoS ONE 18(3): e0281007. https://doi.org/10.1371/journal.pone.0281007
Artigos en revistas nacionais
“Revisión sistemática sobre la eficacia del vendaje neuromuscular en el tratamiento de la dismenorrea” Nº de Registro: D-1238/Y22, ha sido aceptado por el Consejo de Redacción para su publicación en nuestra revista Cuestiones de Fisioterapia.
Boo-Mallo T, Pérez-Caramés A, Domínguez-Rodríguez A, Quintela-del-Río AA, Martínez-Rodríguez A. Elaboración de un cuestionario sobre violencia(s) sufrida(s) por profesionales del ámbito de la Fisioterapia. Rev Esp Salud Pública. 2023; 97: 9 de junio e202306048
Guerra Fandiño V, Souto-Camba S, Vilaró J, González-Doniz L, Lista-Paz A. Consenso nacional sobre los contenidos de Grado en Fisioterapia cardiorrespiratoria: estudio Delphi. Fisioterapia. 28 de diciembre de 2022; Disponible en: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0211563822001122 doi:https://doi.org/10.1016/j.ft.2022.11.008
A. Lista-Paz, D. Langer, M. Barral-Fernández et al. Maximal Respiratory Pressure Reference Equations in Healthy Adults and Cut-off Points for Defining Respiratory Muscle Weakness. Archivos de Bronconeumología. doi: https://doi.org/10.1016/j.arbres.2023.08.016
Capítulo de Libro
Palacio Durán, E., Molina Achury, N., Alvis Gómez, K. M., Muñoz García, A. C., Herazo Beltrán, Y., Hernández Orobio, O. M., ... & Solarte, M. V. (2022). Competencias en Fisioterapia Digital para Colombia.
Libro
 Documento marco de la violencia en la relación clínica en Fisioterapia en España[Internet]. Madrid: Consejo General de Colegios de Fisioterapeutas de España."Pendiente de publicación"
Notas
Vilanova-Pereira M, Jácome C, Rial Prado MJ, Barral-Fernández M, Blanco Aparicio M, Fontán García-Boente L, et al. Effectiveness of nordic walking in patients with asthma: A study protocol of a randomized controlled trial. PLoS One. 2023;18(3):e0281007. 
Artigos en revistas internacionais
Díaz-Balboa E, González-Salvado V, Rodríguez-Romero B, Martínez-Monzonís A, Pedreira-Pérez M, Palacios-Ozores P, López-López R, Peña-Gil C, González-Juanatey JR. A randomized trial to evaluate the impact of exercise-based cardiac rehabilitation for the prevention of chemotherapy-induced cardiotoxicity in patients with breast cancer: ONCORE study protocol. BMC Cardiovasc Disord. 2021 Apr 7;21(1):165. doi: 10.1186/s12872-021-01970-2. PMID: 33827450; PMCID: PMC8025895.
Pérez-Rodríguez M, Gutiérrez-Suárez A, Barakat R, Pérez-Tejero J. Benefits of physical exercise programs toward people with acquired brain injury. Medicine [Internet]. 2022 Feb 4;101(5):e28601. Available from: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35119003/‌DOI: 10.1097/MD.0000000000028601
Ferreira GE, Buchbinder R, Zadro JR, O'Keeffe M, Kharel P, Carballo-Costa L, Oliveira JS, Maher CG. Are musculoskeletal conditions neglected in national health surveys? Rheumatology (Oxford). 2021 Oct 2;60(10):4874-4879. doi: 10.1093/rheumatology/keab025. PMID: 33493285.
Moral-Munoz JA, Carballo-Costa L, Herrera-Viedma E, Cobo MJ. Production Trends, Collaboration, and Main Topics of the Integrative and Complementary Oncology Research Area: A Bibliometric Analysis. Integr Cancer Ther. 2019 Jan- Dec;18:1534735419846401. doi: 10.1177/1534735419846401. PMID: 31046482; PMCID: PMC6501486.
Carballo-Costa L, Michaleff ZA, Costas R, Quintela-Del-Río A, Vivas-Costa J, Moseley AM. Evolution of the thematic structure and main producers of physical therapy interventions research: A bibliometric analysis (1986 to 2017). Braz J Phys Ther. 2022 Jul 12;26(4):100429. doi: 10.1016/j.bjpt.2022.100429.
Carballo-Costa L, Quintela-Del-Río A, Vivas-Costa J, Costas R. Mapping the field of physical therapy and identification of the leading active producers. A bibliometric analysis of the period 2000- 2018. Physiother Theory Pract. 2022 May 19:1-13. doi: 10.1080/09593985.2022.2073927.
Rodríguez-Romero B, Bello O, Vivas Costa J, Carballo-Costa L. A Therapeutic Exercise Program Improves Pain and Physical Dimension of Health-Related Quality of Life in Young Adults: A Randomized Controlled Trial. Am J Phys Med Rehabil. 2019 May;98(5):392-398. doi: 10.1097/PHM.0000000000001107.
Artigos en revistas nacionais
Publicación “Ancianidad, dependencia y sistema familiar de cuidados”. Cuadernos en Encuentros. Nº145. Verano 2021. DL M 13837 1988
Carballo-Costa L. Mapas de la ciencia en Fisioterapia. Fisioterapia. 2020; 42(2):57-59
Capítulo de Libro
Hernández-Orobio Olga Marina. Marco normativo de referencia para la incorporación de la Fisioterapia digital en Colombia. COMPETENCIAS EN FISIOTERAPIA DIGITAL PARA COLOMBIA. 1. Edición. Barranquilla: Ediciones Universidad Simón Bolívar; 2022. (Publicación en proceso).
Libro
Publicación de la guía “Apoyo al cuidador de pacientes con demencias. Una visión positiva”. Grupo Hospitalario Interdisciplinar de apoyo al cuidador. Unidad de Neurología Cognitiva. Servicio de Neurología. DL C956-2021
Outras publicacións
Participación como consultora de la Organización Internacional de Migraciones (OIM) en el desarrollo del documento del Ministerio de Salud y Protección Social  "Lineamientos técnicos y operativos para la implementación del proceso de rehabilitación, en el marco de la garantía del derecho fundamental a la salud". El documento se encuentra en proceso de publicación. Resolución XXX de 2021[en línea]. Bogotá, D.C. Colombia. Ministerio de Salud y Protección Social; 2021 [Citado el 14  de septiembre de 2022]. Disponible en https://www.fenalco.com.co/es/noticias/regulatory_impact/notijur%C3%ADdico-210-minsalud-adoptar%C3%A1-los-lineamientos-t%C3%A9cnicos-y-operativos-para-la-implementaci%C3%B3n-del-proceso-de-rehabilitaci%C3%B3n/.
Artigos en revistas internacionais
El impacto de un programa de meditación Mindfulness sobre las estrategias de afrontamiento al estrés en estudiantes universitarios
Capítulo de Libro
Eficacia de la meditación Mindfulness sobre el estrés académico en estudiantes universitarios. Una revisión del tema. Capítulo 26
Capítulo de Libro
Moreno Naya, D., y Macías, L. (2018). Trastorno del Desarrollo de la Coordinación. En L. Macías (coordinadora) y J. Fagoaga (coordinador), Fisioterapia en Pediatría (2° Edición) (pp 397-408). Madrid. Editorial Médica Panamericana. 
Artigos en revistas internacionais
Adana-Díaz, L., Cuadros, M., Andrango-Guerron, D., Rodriguez, A. & Yacelga, T. (2019). Nivel educativo y autonomía funcional en adultos que reciden en Quito. Revista Latinoamericana de Psicología.
Artigos en revistas internacionais
Paul Christiaan Beenen, Dario Filiputti, Erna Rosenlund Meyer, Lidia Carballo-Costa, Patricia Maria Duarte de Almeida, Antonio Alves Lopes, Joost Egbertus Jacobus Lidwina van Wijchen & Alexandre Castro Caldas(2018)Epistemic beliefs as a determinant in evidence-based practice in physiotherapy – a Multi-Country (Europe) Cross-Sectional Online Survey Study,European Journal of Physiotherapy,20:2,85-91,DOI: 10.1080/21679169.2017.1374454
Artigos en revistas internacionais
Paul Christiaan Beenen, Dario Filiputti, Erna Rosenlund Meyer, Lidia Carballo Costa, Martin Johannes Ophey, Patricia Maria Duarte de Almeida, Joost Egbertus Jacobus Lidwina van Wijchen, Niina Katariina Katajapuu, Anna Brear & Alexandre Castro Caldas(2017)Epistemological beliefs of European physiotherapists – a multi-countrycross-cultural adaptation for the DEBQ and the CAEB questionnaires,European Journal of Physiotherapy,19:1,32-39,DOI: 10.1080/21679169.2016.1233995

Oferta de prazas

curso 2023/2024
Oferta xeral 10