Máster Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos

2024/2025 · 90 créditos

Garantía de calidade

Todos os centros da UDC dispoñen dun Sistema de Garantía Interna de Calidade (SGIC), verificados pola Agencia para a Calidade do Sistema Universitario de Galicia (ACSUG) e ANECA nos programas FIDES e AUDIT, respectivamente, e de acordo cos Criterios e Directrices de Garantía de Calidade do EEES. Dentro dos SGIC dos centros se integran todos os seus graos e másteres. Os procedementos dos SGIC establecen quen e cómo deben realizar o seguimento e supervisión dos resultados e do proceso de aprendizaxe do estudante na titulación, establecendo os órganos e mecanismos de coordinación, avaliación e mellora continua dos estudos, que son a comisión académica e a comisión de garantía de calidade do centro.

Resultados

Os SGIC establecen como os Centros da UDC miden e analizan os resultados da aprendizaxe. Para iso os SGIC utilizan taxas e indicadores globais que permiten avaliar a calidade da formación que se imparte. Inclúense entre os resultados obtidos, ademais das taxas incluídas nas memorias de verificación do título (Taxas de eficiencia, gradación e abandono), as taxas de avaliación, éxito e rendemento. Compáranse os resultados obtidos no título cos resultados do centro para cada indicado.

Resultados de cursos académicos

Asegurando a calidade

Para asegurar que o título se desenvolve de acordo coa memoria de verificación presentada o centro realiza anualmente un informe de seguimento de acordo cos procedementos do SGIC do centro e os resultados obtidos. Este informe é revisado por a ACSUG, axencia externa de avaliación.

Do resultado desta análise desprenderanse as accións correctivas e propostas de mellora que permitan alcanzar os obxectivos previstos e a mellora da titulación.

Comisións

Para garantir a calidade, os centros da UDC contan con unha comisión de xestión académica e outra de garantía de calidade. Ademais, os centros poderán crear unha comisión académica específica do título.

Mariz Pérez, Rosa María
Presidenta
Moss, Sarah Louise
Vicepresidenta
Pérez García, Antonia
Secretaria
Caamaño Franco, Iria
Vogal PDI
Rodríguez Carro, Carlos Jaime
Vogal PDI
Roget García, Verónica
Vogal Estudante
Fernandes González, Juan Tomás
Vogal Estudante
Forja Ramos, José Carlos
Vogal PAS
Martín Cancela, Elena
Vogal Coordinadora de Título
Mariz Pérez, Rosa María
Presidenta
Caamaño Franco, Iria
Vicepresidenta
Pérez García, Antonia
Secretaria
Rivas Iglesias, Carlos Alberto
Vogal PDI
Moss, Sarah Louise
Vogal PDI
Fernández Fernández, Javier Luis
Vogal PDI
Roget García, Verónica
Vogal Estudante
Fernandes González, Juan Tomás
Vogal Estudante
Undabeitia Rojo, Eva María
Vogal PAS
Martín Cancela, Elena
Vogal Coordinadora de Título
Forja Ramos, José Carlos
Administrador do centro

Resultados do estudo

Datos do estudo

Matriculación de estudantes Periodo Valor
Número de estudantes 2024/2025 71
Homes 2024/2025 27
Mulleres 2024/2025 44
Matriculación en créditos Periodo Valor
Total de créditos matriculados 2024/2025 2.970
Créditos en 1ª matrícula 2024/2025 2.223
Créditos en 2ª matrícula 2024/2025 588
Créditos en 3ª e sucesivas matrículas 2024/2025 159
% créditos repetidos 2024/2025 25,15
Resultados académicos Periodo Valor
Media de créditos por estudante 2024/2025 41,83

Datos do centro

Matriculación de estudantes Periodo Valor
Número de estudantes 2024/2025 311
Homes 2024/2025 110
Mulleres 2024/2025 201
Matriculación en créditos Periodo Valor
Total de créditos matriculados 2024/2025 15.670
Créditos en 1ª matrícula 2024/2025 12.170
Créditos en 2ª matrícula 2024/2025 3.336
Créditos en 3ª e sucesivas matrículas 2024/2025 159
% créditos repetidos 2024/2025 22,31
Resultados académicos Periodo Valor
Media de créditos por estudante 2024/2025 50,37

Datos do estudo

Matriculación de estudantes Periodo Valor
Número de estudantes 2023/2024 65
Homes 2023/2024 23
Mulleres 2023/2024 42
Matriculación en créditos Periodo Valor
Total de créditos matriculados 2023/2024 2.520
Créditos en 1ª matrícula 2023/2024 2.160
Créditos en 2ª matrícula 2023/2024 288
Créditos en 3ª e sucesivas matrículas 2023/2024 72
% créditos repetidos 2023/2024 14,29
Resultados académicos Periodo Valor
Media de créditos por estudante 2023/2024 38,77
Taxa de evaluación 2023/2024 67,08
Taxa de éxito 2023/2024 91
Taxa de rendemento 2023/2024 61,05
Taxas SEGUIMENTO Periodo Valor
Taxa de eficiencia 2023/2024 52,94
Taxa de graduación 2021/2022 46,67
Taxa de abandono 2021/2022 10
Taxa de abandono 2021/2022 10

Datos do centro

Matriculación de estudantes Periodo Valor
Número de estudantes 2023/2024 354
Homes 2023/2024 116
Mulleres 2023/2024 238
Matriculación en créditos Periodo Valor
Total de créditos matriculados 2023/2024 16.240
Créditos en 1ª matrícula 2023/2024 13.730
Créditos en 2ª matrícula 2023/2024 1.896
Créditos en 3ª e sucesivas matrículas 2023/2024 612
% créditos repetidos 2023/2024 15,45
Resultados académicos Periodo Valor
Media de créditos por estudante 2023/2024 45,86
Taxa de evaluación 2023/2024 82,91
Taxa de éxito 2023/2024 80,19
Taxa de rendemento 2023/2024 66,48

Datos do centro

Matriculación de estudantes Periodo Valor
Número de estudantes 2022/2023 342
Homes 2022/2023 110
Mulleres 2022/2023 232
Matriculación en créditos Periodo Valor
Total de créditos matriculados 2022/2023 16.190
Créditos en 1ª matrícula 2022/2023 13.940
Créditos en 2ª matrícula 2022/2023 1.776
Créditos en 3ª e sucesivas matrículas 2022/2023 480
% créditos repetidos 2022/2023 13,93
Resultados académicos Periodo Valor
Media de créditos por estudante 2022/2023 47,35
Taxa de evaluación 2022/2023 86,75
Taxa de éxito 2022/2023 86,31
Taxa de rendemento 2022/2023 74,88

Resultados por materia

Superado Non superado Non presentado

Único

Cambio Social. Tendencias del Consumo Turístico y Comportamiento del Consumidor
15
6
3
Promoción y Comercialización de Destinos y Productos Turísticos
15
9
4
Dirección Estratégica de las Organizaciones Turísticas
20
0
4
Planificación y Gestión de Planes de Turismo. El Papel de las Organizaciones Públicas y Privadas
19
1
7
El Proceso de Investigación en Turismo: Tipos. Estructura y Fases
5
0
2
Técnicas Cualitativas Aplicadas al Turismo
4
0
3
Programa para Análisis de Datos Cualitativos con Ejemplos de Turismo
3
0
4
Técnicas Cuantitativas Aplicadas al Turismo
4
1
3
Programa para Análisis de Datos Cuantitativos con Ejemplos de Turismo
5
0
2
Elaboración de Planes Estratégicos de Desarrollo Turístico: Estructura. Contenidos y Metodología
12
2
3
Planificación y Gestión de Destinos y Productos Turísticos de Congresos y Convenciones
10
4
2
Planificación y Gestión de Destinos y Productos Turísticos en el Espacio Litoral y de Cruceros
10
2
3
Planificación y Gestión de Destinos y Productos Turísticos de Salud y Termal
10
0
2
Planificación y Gestión de Destinos y Productos Turísticos Gastronómicos y Enológicos
13
0
3
Planificación y Gestión de Destinos y Productos Turísticos de Patrimonio Cultural y Natural
13
0
4
Planificación y Gestión de Destinos y Productos Turísticos Espirituales
11
4
2
Planificación y Gestión de Destinos y Productos Turísticos Deportivos
10
0
6
Prácticas Externas
16
0
5
Trabajo Fin de Master
18
1
22
Calidade e Desenvolvemento Sostible en Organizacións Turísticas. Destinos e Produtos Turísticos
18
0
6
Tecnologías de la Información y la Comunicación para Destinos y Productos Turísticos
16
0
8
Políticas Culturales y Gestión Patrimonial
6
2
2
Desarrollo de Nuevos Modelos de Negocio en el Sector Turístico
7
0
4
Smart Tourism: la Digitalización Avanzada en el Sector Turístico
2
0
2

Oferta de prazas

Oferta de prazas ofertadas o pasado curso. No caso dos estudos de grado tamén podes consultar as notas de corte dos admitidos polas PAAU.

curso 2023/2024
Oferta xeral 30