O obxectivo deste máster é proporcionar unha formación especializada e avanzada no desenvolvemento de videoxogos que capacite ao alumnado para a súa incorporación ao mundo empresarial e que permita cubrir as necesidades da industria, enfocándose nos seguintes puntos:
Pode consultarse máis información e ver exemplos dos proxectos realizados polo alumnado en mastervideojeugos.udc.gal
O perfil xenérico de saída son profesionais capaces de entender e resolver os problemas derivados do proceso industrial de elaboración dun videoxogo desde a conceptualización ata a súa comercialización final que sexan capaces de traballar nunha contorna multidisciplinar.
Os posibles perfís de traballo na industria se poden dividir en distintos campos.
Produción: Dirección de desenvolvemento, Produción, etc.
Deseño: Deseñador/a de videoxogos, deseñador/a de niveis, deseñador/a de interfaces, deseñador/a de experiencia de usuario, etc.
Técnico: Desenvolvedor/a, programador/a de gráficos, programador/a de IA, programador/a de interfaces, programador/a de físicas, etc.
Marketing: Dirección de marketing, responsable de campañas de lanzamento, responsable de produto, deseñador/a de UX e monetización, analista de intelixencia de negocio e datos, comunicación en RRSS, etc.
Arte 2D e 3D: Artista conceptual, artista técnico, deseñador/a de contornas, modelador/a, texturizador/a animador/a, rigger, etc.
Esta titulación dispón de guía docente
Podes consultala para coñecer máis sobre o estudo. Na táboa inferior tamén podes consultar as guías docentes particulares a aquelas materias que dispoñen de ela.
Os estudos de máster organízanse por módulos. Fai clic nun módulo para obter máis información.
Guía | Carácter | Cuadr. | créditos | |
---|---|---|---|---|
Márketing Estratéxico de Videoxogos | Obrigatorio | 1º | 6 ECTS | |
Desenvolvemento de Produtos e Marcas de Videoxogos | Obrigatorio | 1º | 6 ECTS | |
Márketing Operativo de Videoxogos | Obrigatorio | 1º | 6 ECTS | |
Aspectos Xurídicos do Desenvolvemento de Videoxogos | Obrigatorio | 1º | 3 ECTS | |
Empresa e Emprendemento | Obrigatorio | 2º | 3 ECTS |
Guía | Carácter | Cuadr. | créditos | |
---|---|---|---|---|
Deseño Narrativo | Obrigatorio | 1º | 3 ECTS | |
Fundamentos de Gráficos por Computador | Obrigatorio | 1º | 3 ECTS | |
Taller de Deseño de Videoxogos I | Obrigatorio | 1º | 3 ECTS | |
Deseño de Personaxes | Obrigatorio | 2º | 3 ECTS | |
Deseño de Xogabilidade | Obrigatorio | 2º | 3 ECTS | |
Deseño de Contornas | Obrigatorio | 2º | 3 ECTS | |
Deseño de Niveis | Obrigatorio | 2º | 3 ECTS | |
Deseño de Interfaces | Obrigatorio | 2º | 3 ECTS | |
Taller de Deseño de Videoxogos II | Obrigatorio | 2º | 3 ECTS |
Guía | Carácter | Cuadr. | créditos | |
---|---|---|---|---|
Desenvolvemento de Niveis e Programación Visual | Obrigatorio | 1º | 6 ECTS | |
Desenvolvemento de Personaxes I. Aparencia | Obrigatorio | 1º | 3 ECTS | |
Desenvolvemento de Personaxes II. Comportamento | Obrigatorio | 1º | 6 ECTS | |
Desenvolvemento de Interfaces e Experiencia de Usuario | Obrigatorio | 1º | 3 ECTS | |
Taller de Desenvolvemento de Videoxogos | Obrigatorio | 1º | 3 ECTS |
Guía | Carácter | Cuadr. | créditos | |
---|---|---|---|---|
Modelaxe e Animación 3D para Videoxogos I | Optativo | 1º | 6 ECTS | |
Arte de Concepto I. Personaxes | Optativo | 1º | 3 ECTS | |
Modelaxe e Animación 3D para Videoxogos II | Optativo | 2º | 6 ECTS | |
Arte de Concepto II. Contornas | Optativo | 2º | 6 ECTS | |
Modelaxe de Personaxes I. Xeometría | Optativo | 2º | 3 ECTS | |
Modelaxe de Personaxes II. Materiais | Optativo | 2º | 3 ECTS | |
Animación de Personaxes | Optativo | 2º | 6 ECTS |
Guía | Carácter | Cuadr. | créditos | |
---|---|---|---|---|
Programación para Videoxogos | Optativo | 1º | 6 ECTS | |
Videoxogos 2D | Optativo | 1º | 3 ECTS | |
Rendemento e Optimización de Videoxogos | Optativo | 2º | 3 ECTS | |
Programación Avanzada para Videoxogos | Optativo | 2º | 3 ECTS | |
Captura de Movemento | Optativo | 2º | 3 ECTS | |
Desenvolvemento para Dispositivos Móbiles | Optativo | 2º | 3 ECTS | |
Simulación | Optativo | 2º | 6 ECTS | |
Intelixencia Artificial | Optativo | 2º | 3 ECTS | |
Xogos Serios | Optativo | 2º | 3 ECTS |
Guía | Carácter | Cuadr. | créditos | |
---|---|---|---|---|
Prácticas Externas | Obrigatorio | 2º | 6 ECTS |
Guía | Carácter | Cuadr. | créditos | |
---|---|---|---|---|
Traballo Fin de Máster | Obrigatorio | 2º | 9 ECTS |
O ensino do plan de estudos está a cargo dos seguintes docentes:
Os estudos de máster organízanse por módulos. Fai clic nun módulo para obter máis información.
A UDC mantén convenios de mobilidade de estudantes con universidades e institucións de educación superior de catro continentes. Cada curso académico publícanse varias convocatorias de mobilidade de estudantes para que estes poidan cursar parte dos seus estudos nunha desas institucións (un semestre ou un ano académico completo), obtendo pleno recoñecemento académico ao seu regreso no expediente UDC do estudante.
Nesas convocatorias publícanse as prazas das que a UDC dispón para ofrecer aos estudantes dos distintos centros e, no seu caso, as condicións específicas de cada unha delas. Do mesmo xeito, todos os anos convócanse bolsas para financiar a realización de prácticas no estranxeiro por parte dos estudantes
As prácticas serán tamén recoñecidas como parte do seu expediente académico ou no suplemento europeo ao título. O estudante é libre para buscar a empresa ou institución de destino do EEES na que desexa facer as prácticas. A estes efectos, a UDC ten un taboleiro virtual no que se publican as ofertas que chegan ao seu coñecemento.
As convocatorias de mobilidade xestiónanse conxuntamente nos centros de procedencia dos estudantes, baixo a dirección dos Responsables de Relacións Internacionais dos centros, e na Oficina de Relacións Internacionais da Universidade (ORI). Os requisitos xerais para acceder a unha praza de mobilidade, os dereitos e obrigacións dos estudantes, así como o procedemento para conceder as prazas regúlanse no Regulamento de Mobilidade da UDC.